Wednesday 29 February 2012

Normal

Hiii. Apa khabar? Saya baru balik lepas jumpa Si Vampire Sakinah tu dekat KFC hikhik. Suka gila lah jumpa dia excited sangat! Sebab utamanya aku nak transfer gambar sebab aku nak segala gambar dekat MRSM Muar yang banyak bagi moment moment indah yang buat aku sayang and rindu sampai sekarang. Aku nak kawan kawan aku and kembali balik ke maktab. RINDU SESANGAT TAHU? Hmm. Masa amik result je lah aku pijak matab tu, lepas ni dah tak? :(

Entah pape aku dok touching habis malam ni. Tadi kan Kak Nurin last kerja dekat USJ sebab dia kena transfer pergi Kota Kemuning. Aku pergi hantar dia tadi. And and? Aku rasa macam sedih je tinggal dia sebab aku memang rapat gila dengan dia and dia je yg banyak bagi support dekat aku. Nak kata aku sayang? Yeppp memang aku sayang Kak Nurin sangat. Au suka bila dia dengan tunang dia. Haha, sebab tunang dia akan layan dia even dia tengah marah. Alah indahnya hidup. Jealous i tau. Eh lupa! No jealous jealous dengan kehidupan orang lain dah sebab semua telah diatur kan? Yihaaaaaaaa!

Banyak kan sebenarnya benda yang terjadi di luar jangkaan kita? Banyak sangat. Sebab tu bila kita makin membesar banyak pengalaman dan dugaan yang harus ditempuhi. Dan jangan cepat mengalah. People come and go. Although sayang mana pun kita dekat seseorang, at last family jugak yang kekal. Menyanyangi orang tidak salah tapi ingat okay, jangan melebihi si Dia :) Itu yang diterapkan. And thanks kepada awak yang bagi nasihat tu. Saya suka!



Takde motif pun letak gambar ni. Tapi sebab cantik and melambangkan semangat jitu kepada negara Malaysia :)

No comments:

Post a Comment